اهواز؛

تنظیم بازار شکر با عرضه مناسب آن

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با فروش و عرضه مناسب شکر سفید، بازار این محصول را تنظیم می نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا حمیدی مدیر عامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: این شرکت در جهت اتخاذ سیاست‌های درست وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از تولید داخل و تنظیم بازار شکر، اقدام به عرضه و فروش شکر سفید به مصرف کنندگان نهایی شکر می‌کند.

وی بیان کرد: با اتخاذ سیاست‌هایی که توسط وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی در دولت یازدهم توانسته کارخانه‌های قند و شکر را در کشور به جایگاه مناسب و اصلی خودشان نزدیک کند.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی قند و شکر ایران اظهار داشت: افزایش رشد تولید داخلی شکر و اشتغال پایدار در این صنعت یکی از آثار مثبت اینگونه تصمیم‌گیری‌های درست و صحیح می‌باشد.

حمیدی تصریح کرد: اخیرا حرکت‌هایی در جهت برهم زدن بازار شکر در کشور و مقابله با سیاست‌های صحیح وزارت جهاد کشاورزی در حال صورت گرفتن است که این شرکت تلاش خواهد کرد که بازار را از حیث شکر تنظیم نماید و در این راستا اقدام به عرضه مستقیم شکر به کارخانه‌های تولیدی مصرف کننده شکر خواهیم کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: امیدوارم با رسیدن به خودکفایی این محصول استراتژیک در کشور در راستای اجرائی کردن فرامین مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال زراعی 95-94 با تولید 588هزار تن شکر رتبه نخست بزرگترین تولیدکننده شکر در کشور را کسب کرد.

این شرکت با مجتمع های هفت گانه تابعه خود 40 درصد شکر تولیدی کشور را تامین می کند.
پیش بینی شده در سال زراعی 96-95 شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تولید 6میلیون تن نیشکر ، حدود 600هزار تن شکر را تولید و روانه بازار کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.