همزمان با آغاز دهه مبارک فجر؛

استاندار سیستان و بلوچستان وارد سیستان شد

استاندار سیستان و بلوچستان در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به منطقه سیستان سفر کرد.

استاندار سیستان وبلوچستان واردسیستان شد
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،  علی اوسط هاشمی پس از استقبال از سوی مردم و مسئولان محلی با حضور در گلزار شهدای گمنام ( پارک ملت  ) با آرمانهای والای شهدا تجدید بیعت کرد. 

 از مهم ترین برنامه های روز نخست سفر ۲ روزه علی اوسط هاشمی ، میثاق با شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه ام البنین شهر زابل، بازدید از کارخانه آرد شهرستان نیمروز و افتتاح مدرسه دخترانه سمیه شهر ادیمی شهرستان نیمروز  است. 

افتتاح راه روستای غلامعلی در شهرستان هیرمند به نمایندگی از راههای روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، بازدید از طرحهای شهرداری دوست محمد و دیدار با مردم شهرستان هیرمند از دیگر برنامه های روز نخست سفر استاندار به منطقه سیستان می باشد.   

همچنین کلنگ زنی طرح کمربند سبز شهر زابل، افتتاح استخر پرورش ماهی روستای تپه دز به نمایندگی از ۵ طرح  ، رونمایی از سند مدیریت منابع آب ، طوفان شن و تالاب از برنامه های دومین روز سفر استاندار به سیستان است.  

از دیگر برنامه ها می توان به کلنگ زنی هنرستان شهرک محمدشاه کرم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار  ، کلنگ زنی کارخانه کاشی و سرامیک و کلنگ زنی کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک در منطقه صنعتی رامشار  و بازدید از ورودی آب جاریکه اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار