تبریز ؛

افتتاح چندین طرح عمرانی – زیربنایی و اقتصادی در ارس همزمان با دهه فجر

همزمان با دهه فجر چندین طرح عمرانی – زیربنایی و اقتصادی با 540 میلیارد ریال هزینه در منطقه آزاد ارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در نشست با خبرنگاران افزود :11 طرح عمرانی با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
محسن خادم عرب باغی طرح تعریض جاده دسترسی به کلیسای سنت استپانوس و طرح مرمت و بازسازی حمام تاریخی جلفا را از جمله این طرح ها عنوان کرد.
وی ارس گفت: 6 طرح کشاورزی و گلخانه ای با سرمایه گذاری 95 میلیارد ریال و 8 واحد تولیدی صنعتی هم با سرمایه گذاری 130 میلیارد ریال اجرا شده که همزمان با دهه فجر بهره برداری می شود.
وی همچنین چند فروشگاه و هایپرمارکت بخش خصوصی را از دیگر طرح ها دانست که در دهه فجر افتتاح می شود.
وی اظهارکرد: علاوه بر طرح های آماده بهره برداری به منظور بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی درصدد برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در منطقه هستیم که از توان هنرمندان بومی استان آذربایجان شرقی برای ایجاد شور و نشاط در منطقه استفاده می کنیم.
منطقه آزاد ارس با وسعت 51 هزار هکتار در 4 بخش منفصل جلفا نوردوز، خداآفرین و قلی بیگلو در شمالغرب ایران و نقطه صفرمرزی کشورمان با کشور ارمنستان، جمهوری آذربایجان و جمهوی خود مختار نخجوان واقع است .

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار