راستگو سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر خبر داد؛

کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی بیمارستان فیروزآبادی باید حل شود

عضو کمیسیون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: بیمارستان فیروزآبادی با کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی دست و پنجه نرم می‌کند که باید در راستای آن اقدام کرد.

کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی بیمارستان فیروزآبادی باید حل شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر پس از گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 20 اظهار داشت: من از این منطقه بازدید میدانی داشته‌ام و متوجه شده‌ام که این منطقه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

راستگو با بیان اینکه باید در محله صفاییه باید به رفع مشاغل مزاحم بپردازیم، افزود: ایجاد سرای محله در اقدسیه ضرورت دارد، به همین دلیل باید این موضوع مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات درمانی بیمارستان فیروز‌آبادی در منطقه 20 تصریح کرد: این منطقه جمعیت زیادی دارد، به همین دلیل با توجه به ورود مهاجران به این منطقه وزارت بهداشت و درمان باید در خصوص این موضوع رسیدگی‌های لازم را انجام دهد و مشکلات مرتبط با حوزه درمان را در این منطقه به حداقل ممکن برساند.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به بافت فرسوده محله نفرآباد اشاره کرد و گفت: موضوع بافت فرسوده معضلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده، به همین دلیل با توجه به آثار و تبعات فروریزش در بافت فرسوده باید هر چه سریعتر موضوع نوسازی در دستور کار قرار گیرد.

راستگو با بیان اینکه تخصیص اعتبار و منابع بیشتر به مناطق جنوبی شهر تهران می‌تواند فاصله طبقاتی را کاهش دهد، تصریح کرد: بدون تردید کم توجهی به توزیع عادلانه منابع و بودجه به همه مناطق جزء موارد مهمی است که باید در جلسات شورا مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار