مربی تیم فوتبال سیاه جامگان:

گسترشی ها می توانند تیم ما را به چالش بکشند

شفیعی گفت: به دنبال رسیدن به پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز هستیم تا شرایط مان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.

مرتضی شفیعی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم لیگ برتر بیان کرد:تیم گسترش یکی از تیم های خوب لیگ برتر فوتبال کشورمان است،که در این فصل تاکنون بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است.ما به دنبال رسیدن به پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز هستیم و باید بیشترین امتیازات را از بازی‌‌های خانگی‌مان به دست آوریم.

باتوجه به این‌‌که گسترش یک از چند تیم بالای لیگ است، تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی برابر آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: روحیه تیم پس از یک امتیازی که از دیدار خارج از خانه برابر فولاد به دست آوردیم، بالا رفته است چرا که کسب این تک امتیاز هم خوب بود. البته وقتی بازی با فولاد را مرور می‌کردیم، می‌بینم که ما می‌توانستیم حتی در این دیدار به پیروزی هم برسیم. آن‌چه اکنون روحیه و انرژی تیم ما را بالا برده، این است که قرار است جمعه هفته جاری در یک بازی خانگی به مصاف تیم گسترش فولاد برویم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد استقبال نکردن از بازی های خانگی این تیم در لیگ برتر گفت: به دلیل مسافت دور ورزشگاه ثامن تماشاگران و اینکه در فصل سرما قرارداریم، از بازی های خانگی مان تیم دیدن نمی کنند و مسئولان استان خراسان باید تدابیری بیاندیشند که هر چی زودتر استادیوم امام رضا آماده بهره برداری شود تا دیگر شاهد صندلی و سکوهای خالی در استادیوم نباشیم.

شفیعی درباره عملکرد بازیکنان جدید جذب شده در تیم سیاه جامگان گفت:با توجه به ضعف هایی که در نیم فصل نخست لیگ برتر داشتیم،سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم به تیم ما کمک کنند.احتمالا تا پیش از پایان نقل و انتقالات یک مهاجم باکیفیت جذب خواهیم کرد تا بتواند جور گل نزدن سایر بازیکنان تیم را به جور بکشد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا می توان به ماندن تیم سیاه جامگان در لیگ برتر امیدوار بود یا خیر،گفت: شک نکنید تیم ما پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد.هدف ما این است که بتوانیم سهمیه استان خراسان را در لیگ برتر حفظ کنیم،از مسئولان استان درخواست دارم تا دیر نشده به یاری تیم سیاه جامگان بشتابند تا بتوانیم با امیدواری بیشتری در مسابقات لیگ ظاهر شویم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان درباره مشکلات مالی این تیم عنوان کرد:امیدوارم مشکلات مالی تیممان هر چه زودتر تمام شود تا بیشتر از این به تیم ما لطمه وارد نشود.چرا که وقتی مطالبات مالی بازیکنان سر موعد مقرر پرداخت شود،آنها هم بدون هیچ مشکلی با جان و دل برای موفقیت تیم سیاه جامگان تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار