شکست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برابر تیم پنجم لیگ بلغارستان

شاگردان وکیلی در سومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی بلغارستان به مصاف تیم بزرگسالان "Marek dupnitsa" رفتند.

شکست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برابر تیم پنجم لیگ بلغارستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از روز شنبه هفته جاری در شهر دوپنیتسای بلغارستان آغاز شده است و تا 222 بهمن ماه در این کشور ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان ایران دوشنبه شب در سومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف تیم بزرگسالان Marek dupnitsa رفتند و سه بر صفر مغلوب این تیم شدند.

شهردار شهر دوپنیسای بلغارستان نیز میهمان ویژه این مسابقه بود. وی در دیدار با سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان با ابراز خرسندی از اردوی تیم ایران در این شهر گفت: امکانات ورزشی استانداری در این شهر داریم که مناسب اردوی تیم های ورزشی است.

هدایت تیم Marek dupnitsa را نایدین نادینف از مربیان سرشناس بلغارستان بر عهده داشت که این مربی افتخارات زیادی برای کشورش کسب کرده است.

نادینف که مقام چهارم المپیک 2012 لندن با تیم ملی بلغارستان در پرونده کاری خود دارد، در دیدار شب گذشته با تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تحت تاثیر بازی خوب ایران قرار گرفته بود و با عصبانیت بسیار زیاد سر بازیکنانش فریاد می کشید.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این مسابقه در سه ست با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 21 مغلوب تیم مارک شدند که از دو بازیکن خارجی بهره می برد. تیم سوپر لیگ marek dupnitsa در دو سال گذشته قهرمان سوپر لیگ بلغارستان شده است و در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ بلغارستان قرار دارد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دو دیدار قبلی خود موفق به شکست تیم ترکیبی نوجوانان و جوانان شهر دوپینسا شده بود. مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، امیر حسین صابری، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست و محمدرضا طهماسبی 13 بازیکن شرکت کننده در اردوی برون مرزی بلغارستان هستند.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، مهران زارع، آرش صادقیانی، پویا عزیزی، یاشار جوادی و مهران پشنگ (کمک مربیان) بهزاد میرزائی به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان را همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود، آماده می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار