ساری،

اصلاح شبکه های آبرسانی مازندران

بیش از 78هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در مازندران انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یزدان پناه معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: 78هزار متر لوله گذاری در بخش اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی از ابتدای امسال تا پایان آذر در استان انجام شد.

وی، از استانداردسازی 1041 فقره انشعاب در سالجاری خبر داد و افزود: 6 هزار و 350 خط انتقال نیز در این مدت ساخته شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری، به اجرای عملیات لوله گذاری فاضلاب در شهرهای ساری، بابلسر، بابل، قائمشهر، نوشهر و چالوس اشاره کرد و گفت: طی یک ماه آذر، در مجموع نسبت به لوله گذاری فاضلاب به طول 1238 متر و نصب 269 فقره انشعاب خانگی در این شهرها اقدام شد.

یزدان پناه، با اشاره به پیگیری بهره مندی فاضلاب 5 شهر اولویت دار استان از تسهیلات بانک توسعه اسلامی به مبلغ 260 میلیون یورو، افزود: ردیف اجرایی و مصوبه کمیسیون ماده 23 پروژه های فاضلاب شهری نکا، بهشهرو گلوگاه نیز در حال پیگیری است.

وی، از پیشرفت 90 درصدی مطالعات اصلاح کیفیت و آب شیرین کن شهرهای نور و رویان و سرخرود ، پیشرفت 40 درصدی فاز یک مطالعات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر هچیرود، پیشرفت 60 درصدی فاز یک مطالعات فاضلاب شهرهای تنکابن، نشتارود، عباس آباد ، سلمانشهر و کلارآباد و پیشرفت 95 درصدی مطالعات طرح فاضلاب شهرهای نکا و گلوگاه خبر داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.