یزد؛

برگزاری مراسم نمادین استقبال از امام (ره) در فرودگاه یزد

آیین نمادین استقبال از بنیانگذار جمهوری اسلامی امروز در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شرکت کنندگان در این آیین باشکوه، ضمن حمل تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی از پله های هواپیما، آن را گلباران کردند.

حاضران در این مراسم که موتورسواران بسیجی نیز آنها را همراهی می کردند با حمل پرچم های جمهوری اسلامی، فرودگاه تا گلزار شهدای خلدبرین را طی و ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدا فاتحه قرائت کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این مراسم گفت: وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید همه مذاهب، پژوهشگران محققان و سیاستمداران، روال خود را تغییر دادند و تغییر و تحول حتی در نوشته‌ها و ایده‌ها پدید آمد.

آیت الله محمد رضا ناصری افزود: افراد و کشورها این تحولات و روشنگری‌ها را از امام خمینی (ره) آموختند و امام راحل نیز به خوبی این جریانات را هدایت کرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی کار بزرگی بود که امام خمینی (ره) به خوبی انجام داد و دشمن به هر دری زد تا به انقلاب ضربه بزند امام در مقابل آنها ایستاد.

ناصری یادآور شد: بسیاری از توطئه‌هایی که علیه انقلاب شکل گرفت ظاهری زیبا داشت اما امام خمینی (ره) چهره همه آنها را برای مردم روشن کرد.

امام خمینی پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشورترین استقبال در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 57 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.

بزرگترین و مهم ترین رویداد سده 20 را می توان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 دانست.

 این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار