اهواز؛

چند طرح عمرانی شوشتر در دست افتتاح

بخشدار میان آب شوشتراز افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح عمرانی و بهداشتی درمانی در بخش میان آب به مناسبت دهه مبارک فجردر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عبدالحسین رحیمی بخشدار میان آب شوشتر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر چندین طرح عمرانی و بهداشتی درمانی در بخش میان آب افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود : دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام، رهبری و همچنین پاس‌داشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است، لذا به همین منظور در این ایام خجسته چند پروژه عمرانی و بهداشتی درمانی در بخش میان‌آب افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

رحیمی گفت :اعتبارات اختصاص‌یافته به پروژه‌ها را 15 میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت معابر روستاهای بند قیر، حاج محمد حسین و حاج منعم، کارگاه تولید جدول و بلوک تعاونی دهیاران، آب‌نمای ورودی مهدی آباد و راه‌اندازی اداره اتفاقات برق میان آب پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

بخشدار میان آب شوشتربا بیان اینکه دو مرکز بهداشتی درمانی و یک خانه بهداشت از دیگر پروژه‌هایی هستند که در همین ایام خجسته در این بخش کلنگ‌زنی می‌شود افزود: در بخش میان آب اقدامات خوبی توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته و این امر باعث شده است که این بخش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.