کرمانشاه؛

انهدام سه باند سرقت در کرمانشاه

سه باند سرقت در کرمانشاه منهدم و ده میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران از انهدام سه باند سرقت منزل و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش این اموال بیش از ده میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: با پیگیری و تلاش عوامل انتظامی، طی چند روز اخیر سه باند سرقت منزل شناسایی و 15 سارق و مالخر دستگیر شده اند.
وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده در بازجویی های فنی و علمی به 120 مورد سرقت منزل اعتراف کرده اند، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه بیش از ده میلیارد ریال برآورد شده است.
مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: سرکرده باند 33 سال سن دارد و پیش از این نیز به مدت ده سال به جرم سرقت و تیراندازی به مجازات حبس محکوم شده بود که پس از آزادی از زندان، مجدداً عمل مجرمانه سرقت را ادامه داده است.
سردار امان اللهی متذکر شد: متأسفانه از هفت نفر مالخر دستگیر شده، پنج نفر صاحب طلافروشی هستند که به دلیل خرید طلا بدون ارائه فاکتور خرید و عدم آگاهی از مسروقه بودن آنها، برابر قوانین دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی استان از کاهش هفت درصدی وقوع سرقت منزل از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: کشفیات سرقت نیز در این مدت 14 د رشد داشته است، همچنین شاهد کاهش وقوع جرایم امنیتی، خشن و سرقت به عنف بوده ایم.
وی در پایان از مردم درخواست که با رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند چراکه غفلت مالباخته و مجهز نبودن اموال وی به وسایل حفاظتی، از جمله دلایل شایع وقوع سرقت در استان است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.