استاندار خوزستان؛

دهه فجر یعنی رهایی از ظلم و استبداد

استاندار خوزستان دهه فجر را لطف خداوند به ایران برای رهایی از ظلم و استبداد و آغاز آقایی و اقتدار ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان باشیم اظهار کرد: تلاش جهادگونه برای حفظ انقلاب اسلامی و پایبندی مخلصانه به آرمان های آن  را نمادی از شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی دانست.

وی 2 رکن اصلی نظام برگرفته از انقلاب اسلامی را جمهوریت و اسلامیت عنوان کرد و گفت: تلاش دشمنان برای جداسازی این دو رکن بی نتیجه ماند.

شریعتی بیان داشت: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیش تر نشان از درایت و تیزهوشی امام راحل است.

استاندار خوزستان جمهوریت و اسلامیت را رمز بقاء انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم لحظه ای از آرمان های انقلاب اسلامی دست نکشیدند و برای استمرار آن از همه سرمایه های مادی و معنوی خود مایه گذاشتند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و همبستگی آحاد مردم به رهبری آن، پیروزی انقلاب اسلامی را تضمین کرد اظهار داشت: با وجود 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم به نظام اسلامی و رهبری آن با تمام وجود دلبستگی دارند و این رمز اقتدار نظام اسلامی است.

غلامرضا شریعتی با تاکید بر اینکه باید ما به عنوان میراث داران انقلاب اسلامی راه امام را با قوت ادامه دهیم تصریح کرد: سربلندی کشور و انقلاب اسلامی به این است که در اصول با هم باشیم و فرعیات را اصل نکنیم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نمونه ای از وحدت و یکدلی مردم و حضور در صحنه توصیف کرد و گفت: اگر مردم با هوشیاری در صحنه باشند هیچ قدرتی نمی تواند بر کشور تسلط پیدا کند.

شریعتی تلاش برای مقاوم سازی اقتصاد کشور، افزایش صادرات غیرنفتی و بالا بردن ثروت ملی را حرکتی در جهت استقلال کشور بیان و خاطرنشان کرد: به لطف الهی هم اکنون صادرات غیرنفتی از نفت پیشی گرفته است.

استاندار خوزستان یاد و خاطره مرحوم موسوی اردبیلی و هاشمی رفسنجانی که یار و یاور امام و انقلاب اسلامی بوده و همیشه خود را سپر انقلاب می کردند گرامیداشت و گفت: متاسفانه در سی و هشتمین سال انقلاب اسلامی از گوهر گرانسنگ این عزیزان بی بهره ایم.

وی همچنین از جانفشانی و ایثار شهدای عزیز انقلاب اسلامی و خانواده های معظم آنان تجلیل به عمل آورد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.