اهواز؛

آغاز بارش برف در مناطق شمالی خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان از امشب برای مناطق شمالی و مرتفع استان بارش برف پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با عبور امواج ناپایدار در تراز میانی جو، انتظار افزایش ابر و بارش های پراکنده و رگباری در بسیاری از نقاط استان وجود دارد و تا اواخر وقت چهارشنبه این سیستم بر استان حاکم است.

وی افزود: شدت بارندگی در شمال و شرق استان بیش تر است و در اهواز انتظار بارش در حد یک تا 2 میلی متر وجود دارد.

بهادری روند کاهش دما تا حد 4 درجه سانتیگراد برای استان پیش بینی کرد و بیان داشت: دمای اهواز ممکن است به 1 درجه سانتیگراد برسد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: پنج شنبه نیز با فعال شدن کانون های کشور عراق در نوار مرزی، انتظار گرد و غبار در نواحی جنوبی استان از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر و بستان پیش بینی می شود.

وی اذعان داشت: شدت گرد و خاک مانند جمعه هفته گذشته نیست و شعاع دید را در آبادان و اهواز به 1 هزار تا 1 هزار و 500 متر کاهش می دهد.

کوروش بهادری بیان کرد: در 24 ساعت گذشته امیدیه با 19 و ایذه با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان و تغییرات دمایی اهواز بین 17 و 5 درجه سانتیگراد درنوسان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۱:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
چراخوزستان اینقد بارون کم میاد ماهشهر یه میلیمتر فکر نکنم بارون اومده باشه یا چرا از جنوب غرب ابر بارانزا وارد نمیشه فقط اگر ابری وارد استان بشه از غرب کشور مثل ایلام وارد میشه ک جنوب خوزستان زیاد تحت تاثیر قرار نمیده همین باعث شده شهرهای جنوبی بارون نباشه