سی ان ان: مشخص شدن دو نامزد نهایی ترامپ برای تصدی پست قاضی دیوان عالی آمریکا

منابع آگاه از نیل گورساچ و توماس هاردیمان به عنوان دو گزینه اصلی ترامپ برای نامزدی پست قاضی دیوان عالی آمریکا خبر دادند.

سی ان ان: مشخص شدن دو نامزد نهایی ترامپ برای تصدی پست قاضی دیوان عالی آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، منابع آگاه اعلام کردند نیل گورساچ و توماس هاردیمان، دو قاضی آمریکایی گزینه‌های نهایی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای تصدی پست قاضی دیوان عالی هستند. ترامپ قرار است نام گزینه‌ اصلی مورد نظر خود را امشب اعلام کند. 

با این وجود، منابع آگاه در کاخ سفید اعلام کردند اقبال گورساچ برای نامزدی این پست بیشتر است. یکی از این منابع اعلام کرد گورساچ از احتمال نامزدی خود برای تصدی این پست خبر داده است. با این حال، منابع نزدیک به فرآیند انتخاب نامزدها اعلام کردند پیش از اعلام رسمی این خبر، ترامپ می‌تواند نظر خود را تغییر دهد. 

این منابع تاکید کردند قاضی گورساچ همینک در واشنگتن است. همچنین قاضی هاردیمان صبح امروز خانه خود در پیتسبورگ را ترک و به سمت واشنگتن حرکت کرد. یکی از منابع آگاه به برنامه کاخ سفید اعلام کرد دولت ترامپ به صورت خارق العاده‌ای در این انتخاب پنهان‌سازی می‌کند و انتخاب نهایی را تا ساعت 8 شب ( به وقت محلی) که زمان اعلام نامزد نهایی است به تعویق انداخته است. 

با این حال، پیش‌تر پس از آنکه سی ان ان گزارش داد که ژنرال جیمز متیس سکان وزارت دفاع آمریکا را برعهده می‌گیرد، تیم انتقال ترامپ پیش از اعلام نهایی او، بارها این انتصاب را رد کردند؛ اما در نهایت ترامپ پشت تریبون نام او را به عنوان وزیر دفاع اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار