مربی تیم فوتبال نفت آبادان:

بدون یار دوازدهم کارمان برابر نفت تهران سخت می شود

خادمی معتقد است محرومیت تماشاگران آبادانی در کیفیت بازی تیمش برابر نفت تهران تاثیر منفی می گذارد.

مهرداد خادمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز جمعه تیم های نفت آبادان و نفت تهران اظهار کرد: با وجود اینکه عدم حضور تماشاگران خونگرم آبادانی در ورزشگاه که همیشه یار دوازدهم صنعت نفت هستند کار ما را سخت می کند اما هدف تیم ما برابر نفت تهران کسب هر سه امتیاز بازی است.

مربی تیم نفت آبادان همچنین در مورد کیفیت بازی تیمش برابر سپاهان در هفته گذشته لیگ برتر عنوان کرد: شرایط آن بازی ایجاب می کرد که تیم ما دفاعی بازی کند زیرا سپاهان تیمی قوی و پرمهره است و ما مجبور شدیم برای اینکه مقابل این تیم بازنده از میدان خارج نشویم دفاع کنیم.

وی با انتقاد از پخش شایعه درگذشت حسن هوری دروازه بان تیم نفت آبادان تصریح کرد:مرگ هوری شایعه ای بیش نبود، این شایعه عجیب ابتدا از فضای مجازی آغاز و سپس در همه جای کشور پراکنده شد. متاسفانه در کشور ما هنوز طرز صحیح استفاده از فضای مجازی آموزش داده نشده است و عده ای با پخش شایعه مرگ هوری قصد تخریب او را داشتند.

خادمی در پاسخ به این سوال که آیا تیم نفت آبادان در پایان مسابقات فصل جاری در لیگ برتر باقی می ماند یا خیر گفت: من به شما و همه هواداران آبادانی قول می دهم که تیم ما نه تنها در لیگ می ماند بلکه فصل جاری را با جایگاهی که در شان مردم شریف آبادان است به پایان می رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار