مشهد؛

برنامه های دهه مبارک فجر نماد همبستگی و وحدت ملت ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه های ملی و مذهبی دهه مبارک فجر نمایانگر وحدت و همبستگی ملت ایران است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی در جلسه شورای اداری تایباد افزود: ایجاد وحدت در بین گروه ها، مذاهب و اقوام مختلف یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید می باشد.

وی گفت: امروز در مرحله ای از انقلاب قرار داریم که باید ابعاد شناختی، ارزشی، عاطفی و عملکردی آن را مد نظر قرار دهیم و به آن بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: همه وظیفه داریم در این برهه حساس، میدانی از فضای سیاسی ایجاد کنیم که همه نیروهای انقلابی در این میدان باری را به دوش بکشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: وجه اصلی انقلاب اسلامی، وجه فرهنگی متاثر از فرهنگ دینی و قرآنی است و ما باید با همین اعتقاد و باور انقلاب اسلامی آرمان های خود را پیش ببریم و هرگاه از وجه فرهنگی غافل شویم و به ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی بپردازیم و آن را اصل قرار دهیم بدون شک از اصول اساسی جا مانده ایم.

 حسینی افزود: تایباد به سبب همجواری با کشور افغانستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است ولی در کنار این ظرفیت باید این را هم در نظر داشت که با کشوری همجوار است که بیش از 20 استان از 33 استان آن درگیر جنگ و آشوب های داخلی است.

وی گفت: این کشور هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کننده های مواد مخدر در جهان است که بیش از 200هزار میلیارد دلار ترانزیت مواد مخدر دارد و بیش از 90 درصد مواد مخدر جهان در این کشور تولید می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به حضور حداکثری مردم شهرستان تایباد در انتخابات گذشته ریاست جهموری اشاره کرد و گفت: حضور مردم این شهرستان در انتخابات مزبور 85 درصد بود که این رقم در استان خراسان رضوی 75 درصد و در کشور 72 درصد بوده است که این نشان از درک عمیق سیاسی مردم این دیار دارد.

 انتهای پیام//آ.ج

 

 

برچسب ها: مبارک ، همبستگی ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.