ساری،

دانشجویان، سربازان جبهه مقاومت انقلاب

سربازان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی دانشجویان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر دانشجویان را حافظ آرمان های انقلاب اسلامی خواند و گفت: دانشجویان مومن و انقلابی هرگز این میراث گران بها که برای آن سختی کشیدند و خون دادند را فراموش نمی کنند و امروز نیز شاهد آن هستیم که سربازان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی دانشجویان هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی تفکری جدید ر ا در شیوه های سیاست و حکومت دنیا بوجود آورد به گونه ای که می توان این موج بیداری اسلامی را حرکتی برای دادخواهی مستضعفان جهان دانست.

نوری انقلاب اسلامی را طلیعه نور دانست و گفت: انقلاب اسلامی مانند نور در تاریکی زمان بر دل زخمی و رنجور مردم ستم دیده ایران تابیده شد و آن ها را در مقابل حکومت طاغوت بر آشفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران افزود: دانشجویان نقش مهمی در بروز بیداری و امتداد مبارزاتی جهت تحقق انقلاب اسلامی داشتند به گونه ای که امام راحل عنوان کردند دانشگاه مبدا همه تحولات است.

نوری افزود: فعالیت مستمر دانشجویان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پس از سال 57 نیز ادامه داشت و آن ها با عنوان دانشجویان پیرو خط امام اقدام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کردند که امام راحل آن را انقلاب دوم نامید ، این نشان از جایگاه ویژه دانشجویان در مبارزات انقلابی دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار