زنجان؛

شنای استان زنجان جزو برترین های کشور

مسئول کمیته شنای استان زنجان گفت: شنای استان زنجان جزو برترین های کشور است.

مسئول کمیته شنای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان با بیان این نکته که زنجان یکی از پایگاه های اصلی قهرمانی و استعدادیابی فدراسیون شنا است افزود: شنای استان زنجان جزء 3 استان برتر کشور است .

وی افزود : بسیاری از جوانان برومند زنجان در تیم های ملی حضور فعال دارند و بسیاری از رکورد های شنا توسط شناگران استان جابجا می شود که با توجه به آمار جمعیتی استان ارزش این کار بیشتر مشخص می شود.

اسکندریون به عناوین کسب شده توسط شناگران استان در 10ماه گذشته اشاره کرد و گفت: شناگران استان زنجان بیش از 80مدال رنگارنگ از مسابقات دانش آموزی اصفهان ،جام سرداران آذربایجان و جام  ولایت مشهد کسب کرده اند.
 
وی همچنین استقبال مردم استان را از این رشته ورزشی خوب ارزیابی کرد و ادامه داد:بیش از 15 استخر خصوصی و عمومی در سطح زنجان فعال است و با توجه به اینکه شنا به جز یک رشته ورزشی اولویتی است برای آموزش ویاد گیری به عنوان یک فن و مهارت استقبال از این رشته ورزشی در بخش آقایان و بانوان مطلوب است.

مسئول کمیته شنای استان جایگاه مربیان استان را در کشور ممتاز اعلام کرد و افزود :با توجه به حضور مدرسین فدراسیون شنا ،مربیان بین المللی ومربیان و مربیان درجه یک زنجان یکی از چند استان برتر در کشور است.

وی در پایان به ساخت استخر 50متری اشاره کرد و گفت:این استخر که در اراضی پایین کوه واقع شده است تا کنون با یشرفت 40درصدی همراه بوده که امید واریم با کمک مسئولین استان این استخر هر چه زودتر آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.