اصفهان؛

دومین یادواره 6400 شهید کارگر استان اصفهان فردا برگزار می‌شود

دومین یادواره سرداران و 6 هزار و 400 شهید کارگر استان فردا 14 بهمن‌ ماه در حسینیه ثارالله ناحیه بسیج امام صادق برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان  پیرامون دومین یادواره سرداران و 6 هزار و 400 شهید کارگر استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره 14 هزار شهید کارگر کشور در اردیبهشت‌ ماه سال آینده، قرار است 14 استان یادواره ملی شهدای کارگر را پیش‌بینی کنند.

محمدرضا قربانی با اشاره به هدف برگزاری این یادواره افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید و زنده نگه‌داشتن حقی که شهدا در پیروزی انقلاب داشته‌اند، بنا شد تا در ایام دهه فجر این یادواره برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان تصریح کرد: شهدا شاخصی چون شهید علی رضاییان با وجود خدمت در لباس پاسداری یک استاد بنا بود و یا شهید قربانعلی عرب پیش از آنکه فرمانده جنگ باشد، در پنجره سازی مشغول فعالیت بودند.

قربانی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری پیرامون نجابت و شرافت کارگران که همواره در مسائل معیشتی مورد سوء استفاده دشمنان بوده است، یادآور شد: آمار 6 هزار و 400 شهید جامعه کارگر استان اصفهان با اسم و رسم و تاریخ شهادت و شغلی که داشته‌اند به ثبت رسیده و نقش آن‌ها در دفاع مقدس بسیار اثرگذار بوده است.

وی آشنایی نسل جوان را با سیره شهدا ضروری دانست و خاطر نشان کرد: چاپ کتب شهدایی چون شهید رضاییان که شهید شاخص کارگر سال 96 شناخته شده است، در دست اقدام است و در این یادواره 2 هزار جلد کتاب با محوریت شهدای کارگر در بین خانواده شهدا و شرکت‌کنندگان در مراسم توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اعلام اینکه دومین یادواره سرداران و 6 هزار و 400 شهید کارگر استان روز پنجشنبه 14 بهمن‌ ماه از ساعت 9 صبح در حسینیه ثارالله ناحیه بسیج امام صادق برگزار می‌شود، یادآور شد: سخنران این مراسم سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران  و مداح سید رضا نریمانی خواهد بود.

 اولین یادواره شهدای کارگر استان اصفهان سال 91 برگزار شده بود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.