واکنش ضرغامی در مواجه با کنایه های کاربران فضای مجازی به آیت الله

عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در کانال تلگرامی اش نسبت به طعنه و کنایه های کاربران فضای مجازی به سخنان آیت الله مصباح یزدی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی با انتشار پستی در کانال تلگرامی اش به سخنان آیت الله مصباح یزدی  پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی  اشاره داشت و عنوان کرد :آیت الله مصباح با حفظ مواظع  اختلاف نظرهای جدی عقیدتی و سیاسی با آیت الله هاشمی ، وظایف اخلاقی ودینی خودرا انجام داده که جز این هم از بزرگان انتظار نمی رود.اینان برای هم الگو هستند.

وی نوشت:
"آیت الله مصباح یزدی پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سخنانی ضمن تسلیت این مصیبت گفتند که او عمری را یاری امام(ره)و منویات علماو بزرگانی که این انقلاب راسامان دادند و برهمه ماحق دارند تلاش کرد.روزهای گذشته در فضای مجازی مخالفان آیت الله با طعنه و کنایه از این سخنان یاد کردند.در حالیکه آیت الله مصباح با حفظ مواظع  اختلاف نظرهای جدی عقیدتی و سیاسی با آیت الله هاشمی ، وظایف اخلاقی ودینی خودرا انجام داده که جز این هم از بزرگان انتظار نمی رود.
اینان برای هم الگو هستند بیان فضائل انسان ها تحریف تاریخ نیست.حق شناسی و کرامت است.تاریخ را اخلاق و صداقت می نویسند. همین."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار