کرمان؛

تکمیل کادر قضائی و اداری در مناطق محروم کرمان

معاون منابع انسانی قوه قضائیه از تکمیل کادر قضائی و اداری در مناطق محروم شرق و جنوب استان طی دو سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام امینی در نشستی که با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان،امام جمعه، مدیر عامل جهاد نصر و فرماندارو اعضای شورای تامین و مقامات قضائی شهرستان بم در محل دادگستری شهرستان ریگان برگزار گردید،گفت: تقارن آغاز احداث ساختمان دادگستری با ایام الله دهه فجر میمون و مبارک است.

حجت الاسلام امینی بیان داشت: اقدامات مناسبی از سوی دادگستری استان کرمان در زمینه برقراری عدالت و امنیت در این مناطق صورت پذیرفته که شایسته تقدیر است.

در ادامه موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی 9 ماه گذشته با تلاش های صورت گرفته از سوی شورای حل اختلاف و بااستفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان و روحانیون 86درصد از پرونده های قابل مصالحه در شورای حل اختلاف ریگان به صلح و سازش منجر شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ابراز داشت: شهرستان ریگان بیشترین آمار صلح و سازش را در 9 ماهه نخست سال جاری در استان کرمان داشته است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان از رفع تصرف از 57هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی طی دوسال گذشته در این شهرستان خبر داد.

قربان شاهینی ضمن ارائه گزارش عملکرد 9ماهه دادگستری شهرستان ریگان، ابراز داشت:حضور مقامات عالی قوه قضائیه در مناطق محروم باعث تقویت و ایجاد روحیه و انگیزه در بین قضات و کارکنان می شود.

این مقام قضائی تصریح کرد: بیشترین دعاوی وارده در 9 ماهه سال جاری دادگستری شهرستان ریگان در حوزه خانواده شامل مهریه و نفقه، می باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.