مشهد؛

برگزاری 68 عنوان دوره آموزشی در شهرکهای صنعتی

مدير عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از برگزاری 68 عنوان دوره آموزشی برای مشاورین خوشه های صنعتی و ارائه دهندگان کسب و کار در 9 ماهه نخست امسال در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: در این دوره های آموزشی 2 هزار و 226 نفر به میزان  27 هزار و 664 نفر ساعت آموزش دیدند.

او افزود: اهمیت پرورش سرمایه های فکری در راستای ارتقاء دانش افراد و تلاش برای استفاده در جهت رفع موانع اساسی که پیشرفت واحدهای صنعتی را دچار مشکل می کند بسیار موثر و مفید است.

 مهدی زاده مقدم ادامه داد: این دوره ها شامل کلیه آموزش هایی که منجر به ارتقاء مهارت در فرآیندهای عملیاتی دوره های مختلف است برگزار شد که یکی از اهداف آن بالابردن مهارت های کسب و کار در شهرکها و نواحی صنعتی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان كرد: این واحدها برای توسعه فعالیتهای خود در حوزه بازار نیازمند دریافت آموزشهای نوین هستند که برگزاری دوره های آموزشی برای آنها هم در این راستا و باتوجه به نیاز سنجی دقیق صورت گرفته است.

او خاطرنشان کرد: آموزش نقش مهم و استراتژیک در توسعه و پیشرفت فعالیت های واحدهای تولیدی و صنعتی دارد و هدف ما توسعه کسب و کار صاحبان صنایع و آشنایی با مقررات داخلی و بین المللی است که توسط این دوره ها و مشاوران صنعتی آموزش داده شده است.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.