رقابت های بسکتبال غرب آسیا؛

آسمان خراش های ایران برای کسب نائب قهرمانی به مصاف اردن می روند

ملی پوشان بسکتبال کشورمان در آخرین روز از رقابت های غرب آسیا،برای کسب عنوان نائب قهرمانی امشب به مصاف تیم اردن می رود.

آسمان خراش های ایران به دنبال کسب نائب قهرمانی به مصاف اردن می روند پیش بازی//////ویرایش////به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ملی پوشان بسکتبال کشورمان در آخرین روز از رقابت های بسکتبال غرب آسیا امشب ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف تیم اردن خواهند رفت.

تیم بسکتبال اردن همانند تیم ایران تنها یک باخت  برابر تیم لبنان در کارنامه خود ثبت کرده است.تیم لبنان در بازی شب گذشته برابر تیم اردن به برتری رسید و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

بر این اساس آسمان خراش های کشورمان برای کسب نائب قهرمانی به دیدار تیم اردن می روند.

فرزاد کوهیان،سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره بازی امروز ملی پوشان ایران برابر تیم اردن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:تیم اردن و لبنان همیشه در همه بازی ایران را اذیت کردند و اگر تیم اردن با ترکیب اصلی خود در  میدان حاضر شود کار ما بسیار سخت خواهد شد.

سرمربی دانشگاه آزاد ادامه داد:بازیکنان اردن در رشته بسکتبال بسیار قوی هستند زیرا هم فیزیکشان زیر حلقه خوب است و هم بازیکنان پیرامونشان در شوت زدن از راه دور تمرکز فوق العاده ای دارند و تصورم این است باید شاگردان حاتمی در بخش دفاع به خوبی عمل کنند.

کوهیان در مورد مهران حاتمی سرمربی موقت تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت:نظر دادن درباره عملکرد سرمربی ایرانی از حساسیت بالایی برخوردار است و امکان نظر دادن راجع به وی به این راحتی ها نیست. اما بائرمن سرمربی کارکشته ای در بسکتبال بود و قطغا عملکرد متفاوت تری با سایر سرمربی ها داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار