زنجان؛

نخستین نمایشگاه "انقلاب در روزنامه های سال 57" در زنجان

اولین نمایشگاه "انقلاب در روزنامه های سال 57" در شهرستان ایجرود آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ایجرورد با اشاره به اهداف این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه را که در قالب یک نمایشگاه فرهنگی است، یادآوری روزهای انقلاب و حوادث مهم و تاریخی آن ایام و تجدید خاطره اتفاقات لحظه به لحظه بهمن سال ٥٧ و شناساندن رسالت عظیمی است که روزنامه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در خصوص اطلاعرسانی اخبار و وقایع مهم ایام انقلاب در بین مردم و در ایام ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه ٥٧ بر عهده داشتند.

پیشکاری ادامه داد: در این نمایشگاه، شاهد روایت روزهای خون و قیام و دلاورمردی‌های مردان و زنان آن ایام به منظور آشنایی نسل جوان با نظام حاکم بر روزهای انقلاب و ضرورت حفظ دستاوردها و آرمان‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: برای اولین بار ٥٠ نسخه از روزنامه‌های اطلاعات و کیهان که مربوط به دی و بهمن‌ماه سال ٥٧ هستند، با هماهنگی دفاتر سرپرستی این روزنامه‌ها در زنجان تهیه شده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ١٣ بهمن تا ٢٢ بهمن‌ماه صبح از ساعت ٩ تا ١٣ و بعد از ظهر از ساعت ١٥ تا ١٨ در سالن کتابخانه مولوی شهر زرین‌آباد، آماده استقبال از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.