شهرکرد؛

افتتاح 26 پروژه کشاورزی در دهه فجر

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 26 پروژه بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 26 پروژه بخش کشاورزی با 134 میلیارد و 879 میلیون ریال اعتبار در استان افتتاح می شود.

ذبیح الله غریب افزود: 4 طرح از این تعداد در شهرستان شهرکرد، 4 طرح در شهرستان بروجن، 2 طرح در شهرستان ارسان، 7 طرح در شهرستان لردگان، 7 طرح در شهرستان اردل و 2 طرح در شهرستان کیار است.

وی ادامه داد: این تعداد شامل 5 پروژه در بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی با 7 میلیارد و 469 میلیون ریال اعتبار، 12 پروژه در بخش بهبود تولیدات دامی با 67 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار، 2 پروژه در بخش بهبود تولیدات گیاهی با 15 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار و 7 پروژه در بخش شیلات و امور آبزیان با 44 میلیارد و 10 میلیون ریال اعتبار می باشد.

غریب اضافه کرد: اعتبارات این طرح ها از آورده متقاضی، اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی تأمین شد.

وی با بیان بهره مندی 26 روستا و 137 خانوار از مزایای این پروژه ها گفت: همچنین برای 85 نفر به صورت مستقیم و 113 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار