شرکت‌های نفت روسیه کاهش تولید را افزایش می دهند

وزیر انرژی روسیه گفت شرکت‌های نفت روسیه احتمالا تولید نفت خود را با سرعت بیشتری نسبت به توافقی که با اوپک به دست آمده است، کاهش خواهند داد.

شرکت‌های نفت روسیه کاهش تولید را افزایش می دهندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، «الکساندر نوواک»، وزیر انرژی روسیه، روز پنج‌شنبه گفت شرکت‌های نفت روسیه احتمالا تولید نفت خود را با سرعت بیشتری نسبت به توافقی که با «سازمان کشورهای صادر کننده نفت» (اوپک) به دست آمده است، کاهش خواهند داد.

نوواک در بوداپست، پایتخت مجارستان، به خبرنگاران گفت: «پیش بینی می کنیم این شرکتها به طرحهایی که در ابتدا پذیرفته اند پایبند باشند.  این سناریو اصلی است اما احتمالا کاهش تولید در فوریه سرعت بیشتری خواهد داشت.»

روسیه تولید نفت خود را در ماه ژانویه ، 100 هزار بشکه در روز کاهش داد و قصد دارد این کاهش را تا پایان آوریل در چارچوب توافق با اوپک که هدف از آن تقویت قیمت بهای نفت است ، به 300 هزار بشکه در روز برساند.    

الکساندر نوواک از مشخص کردن سطح احتمالی کاهش تولید نفت در فوریه خودداری کرد.  وی در چارچوب هیئتی به ریاست «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه، به مجارستان سفر کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار