تیراندازی به فردی مشکوک که قصد ورود به موزه لوور را داشت/ موزه در محاصره نیروهای امنیتی است

یک نیروی نظامی فرانسوی، به طرف فرد مشکوکی که قصد ورود به موزه لوور پاریس را داشت، تیراندازی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، تیراندازی در مرکز پاریس پایتخت فرانسه رخ داد.

 
بر اساس این گزارش، یک نیروی نظامی فرانسوی به طرف فرد مظنونی در پاریس پایتخت این کشور تیراندازی و او را هدف قرار داد. این فرد برای حمله به موزه لوور تلاش می کرد.
 
فرد مظنونی که در تیراندازی نظامی فرانسه نزدیک موزه لوور زخمی شد، سلاح سرد به همراه داشته است. پلیس فرانسه همه راه‌های منتهی به موزه لوور در پاریس پایتخت این کشور را بست.
 
وزیر کشور فرانسه گفت: حادثه امنیتی خطرناکی در موزه لوور پاریس رخ داد. وزارت کشور فرانسه نیز اعلام کرد عملیات امنیتی در محله‌ای که موزه لوور در پاریس در آن قرار دارد، در حال اجراست.
 
خبرگزاری رویترز نیز به نقل از پلیس گزارش داد موزه لوور به محاصره نیروهای امنیتی درآمده است و هیچکس حق ورود به آن را ندارد.
 
پلیس فرانسه عامل حمله با سلاح سرد نزدیک موزه لوور را به برنامه‌ریزی برای حمله تروریستی متهم کرد. 
 
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند این فرد فریاد «الله اکبر» سر می‌داده است. هنوز مقامات امنیتی این موضوع را تایید نکرده‌اند.
 
پرس تی وی نیز گزارش داد: رئیس‌ پلیس پاریس در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که در ساک مهاجم هیچ مادۀ انفجاری وجود نداشته است، اما شواهد نشان‌دهندۀ قصد وی برای اجرای یک حملۀ تروریستی است.
 
وی گفت: «ما با حملۀ شخصی روبرو شدیم که به وضوح قصد تهاجم داشت و تهدید مستقیم به حساب می‎‌آمد.»
 
رئیس پلیس پایتخت فرانسه همچنین اعلام کرده است که یک شخص دیگر به دلیل آن‌چه «رفتار مشکوک» عنوان شده، دستگیر شده است، اما هنوز ارتباطی میان وی و فرد مهاجم کشف نشده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار