ماجرای محرومیت تراکتورسازی در نقل و انتقالات

باشگاه تراکتورسازی هم همانند آبی پوشان پایتخت با محرومیت از نقل و انتقالات زمستانی مواجه شدند.

ماجرای محرومیت تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبر محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی شوکی بر پیکره مسئولان این باشگاه وارد کرد. ماجرای محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی به این صورت است که باشگاه تراکتورسازی بعد از جذب شهباززاده بازیکن سابق آلانیا اسپور ترکیه قصد اخذ کارت بازی این بازیکن از طریق سیستم نقل و انتقالات (tmc) می کنند اما فیفا به آنها اعلام می کند که به علت پرونده قضایی امکان دریافت کارت این بازیکن ندارید. به هر حال به گفته مسئولان این باشگاه هنوز فیفا حکم محرومیت صادر نکرده و بازیکنان قبلی جذب شده جزو این قانون محرومیت نمی باشند.

محرومیت شامل بازیکنان جذب شده قبلی نیست

آرش نجفی درباره محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حکمی هنوز به باشگاه مبنی بر محرومیت از نقل و انتقالات ابلاغ نشده است اما از طریق یکی از وکلای بین المللی خود پیگیر هستیم تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه فیفا قوانین سخت گیرانه ای در قبال تیمهای ایرانی در نظر گرفته است و طبق ماده 71 آیین نامه انضباطی خود عمل کرده و تیمهای ایرانی را به علت بدهی های خارجی مشمول محرومیت از نقل و انتقالات می کند. 

نجفی درباره اینکه این محرومیت به علت پرونده شکایت کدامیک از بازیکنان و مربیان خارجی تراکتورسازی است، بیان کرد:چهار پرونده شکایت بازیکنان خارجی از سوی وکلای بین المللی باشگاه پیگیری می شود که به نظرم این محرومیت به علت پرونده شکایت ژائو ویلا باشد که قصد داریم طی توافق با این بازیکن خارجی مطالباتش را قسطی پرداخت کنیم. 

معاون حقوقی تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود بازیهای تراکتورسازی به علت حضور غیر قانونی عالیشاه و نوراللهی بازیکنان جدید این تیم سه بر صفر به سود رقبای این تیم محسوب می شود، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و جوسازی رسانه ها است چرا که محرومیت از نقل و انتقالات شامل بازیکنان ایرانی نمی شود. همچنین این حکم جدید صادر شده است و مشمول بازیکنان قبلی جذب شده نیست.

حکم محرومیتی از نقل و انتقالات دریافت نکردیم

نصیری مدیر اجرایی تیم تراکتورسازی درباره محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات گفت: فیفا در زمان دریافت کارت بازی شهباززاده از طریق سیستم نقل وانتقالات به ما اعلام کرد که پرونده حقوقی در فیفا دارید. براین اساس حکمی هم هنوز دریافت نکردیم و مشخص نیست که ما از نقل و انتقالات محروم هستیم یا این موضوع با پیگیری مسئولان برطرف می شود. 

مدیر اجرایی تراکتورسازی تصریح کرد: مشکل محرومیت ما با استقلال متفاوت است و به احتمال زیاد با پرداخت پول به فرد شکایت کننده این موضوع حل می شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
این هوادران تراکتور دنباله چی اند؟ پرسپولیس مگه به فیفا گفته محروم کنند استقلال و تراکتور رو؟ شما اگه حرفی دارید بیاید توی زمین بزنید، پرسپولیس یه تیم جهانیه ، یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین راد
۰۸:۰۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
سلام . کسی از دست های پشت پرده خبر نداره نه من هوادار تراکتور سازی نه شما هوادار پرسپولیس و نه سایر هواداران .
................................... پس در این زمینه ما تخصصی نداریم
اما در یک چیز خیلی تخصص داریم و آن هم جواب دندان شکن به شما تیم های تهرانی بخصوص پرسپولیس آن هم در زمین بازی ، پس اینقدر زمین زمین نکنید البته با این شرایطی که پیش اومده یکم امیدوار باشید که بتونید از سد تراکتور بگذرید در ازادی چون خیلی مسائل به نفع شماست اگرم فکر میکنید تراکتور با کلک بازیکنان شمارو گرفته سخت در اشتباه می باشید مدیر عامل خودتون گفته اونا خودشون خودشون رو مشمول کردن گیرم تراکتور اومده مخشونو زده پس غیرت پرسپولیسی هاتون کجا رفته ؟؟؟ برانکو بازی نمیداد به احمد و عالیشاه چاره ای جز از این نداشتن این روزا هم رسانه هاتون درمورد این حکم فیفا و شایعه ایرانپوریان که دوپینگی هست و بزور بازیکن گرفتن تراکتور جو سازی میکنه و چوب خدا صدا نداره و صد جور حرف دیگه جو سازی میکنه که اگه اینطور باشه شما در این مسائل درصدر هستین از پرونده های میلیاردیتون در فیفا معلوم نمیشه چجوری برطرف میشه و اتفاقاتی ک تو این چن سال اخیر برا بازیکناتون رخ داد و فوت شدن خدا رحمتشون کنه و همین سال قبل سه بازیکنتون متهم به دوپینگ شد که بقیه رو پوشوندن ولی شهاب زاهدی ک مطرح نبود رو تایید کردن و خلاصه ...........در کل زمین زمین نکن که اگه هرتیمی برا شما n تایی ها باشه شما از 89 تا 92 برا تراکتور 5 تاییا هستین
ادمین بثبت لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
واقعا برای فوتبال ایران متاسفم چرا به هر بهانه ساده ای باید خیلی زود همدیگه رو قضاوت کنیم؟ چرا هر اتفاقی تو فوتبال میفته همه انگشتای اتهام زود به طرف تیم پرسپولیس ميره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
باز هم بازی !!! برد به چه قیمتی ؟؟؟
باشه اصلا جام مال شما !!! چرا این حکم قبل از بازی با پرسپولیس !! قضیه البته که بو داره؟ لطفا ...
آخرین اخبار