اهواز؛

تعلق اسب اصیل عرب به خوزستان

معاون ورزش و جوانان خوزستان اسب اصیل عرب را متعلق به خوزستان دانست وگفت: همین مسئله به جذابیت و شکوه جشنواره اسب اصیل عرب افزوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مظفرعلی شائی ،معاون ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه اسب و به ویژه اسب اصیل عرب دارد ولی متاسفانه نبود پیست استاندارد برای این استان مشکل ساز شده است

مظفرعلی شائی اظهار کرد: اسب اصیل عرب متعلق به خوزستان بوده و همین مسئله به جذابیت و شکوه این جشنواره افزوده است.

وی افزود: این رقابت ها در سه روز متوالی به میزبانی اهواز در سطح بالایی برگزار و شاهد رقابت جذاب و نزدیکی از سوی شرکت کنندگان بودیم. خوشبختانه داوران خارجی بسیار خوبی نیز در این مسابقات حضور دارند.

معاون ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: مدیریت ورزش و هیئت سوارکاری خوزستان برای برگزاری هر چه بهتر این میزبانی تلاش بسیاری داشته و امیدواریم تا در سال های آینده نیز بتوانیم این مسابقات جذاب را در سطح بالاتری برگزار کنیم.

وی بیان داشت: معرفی رقابت های سوارکاری به ویژه در بخش اسب اصیل عرب یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان در سال های اخیر بوده و قطعا در آینده نیز اقدامات موثرتری را برای تقویت این ورزش در خوزستان انجام می دهیم.

علی شائی تاکید کرد: قطعا هر چقدر میزبانی خوزستان در مسابقات کشوری سوارکاری بیشتر باشد، می توان بیشتر شایستگی های استان را در این رشته در سطوح مختلف کشوری و بین المللی به نمایش گذاشت.

وی انتقاد کرد: خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه اسب و به ویژه اسب اصیل عرب دارد ولی متاسفانه نبود پیست استاندارد و سیستم منظم برای پرورش اسب باعث شده تا به خوبی نتوانیم از چنین ظرفیت ها استفاده کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: امیدواریم تا با تلاش مسئولان استان و همچنین وعده های استاندار خوزستان مبنی بر احداث یک پیست استاندارد در استان، بتوانیم از حداکثر ظرفیت های استان در رشته سوارکاری استفاده کنیم.

اتتهای پیام/م

برچسب ها: خوزستان ، تعلق ، اسب ، اصیل ، عرب ، جذابیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر مجدمی
۱۴:۰۸ ۳۰ تير ۱۳۹۷
وام تسهیلات برا تاسیس باشگاه لازم است خواهشن همکاری را مبذول کنید متشکرم