کرمانشاه؛

پایان اردوی تیم ملی کبدی بانوان در کرمانشاه

مربی تیم ملی کبدی بانوان ایران از پایان اردوی آمادگی این تیم خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران که از روز دهم بهمن در کرمانشاه آغاز شده بود، (پانزدهم بهمن) پایان یافت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛لیلا دوستوندی اظهار کرد: این اردو با حضور 21 ورزشکار از 6 استان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار شد. دوستوندی ادامه داد: در این اردو آخرین کارهای تاکتیکی با ملی پوشان حاضر مرور شد و خوشبختانه تاثیر بسیار زیادی روی آمادگی آن ها داشت. وی یادآوری کرد: در اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران سه ورزشکار کرمانشاهی به نام های آزاده صیدی، رویا سرلک و فاطمه کرمی نیز حضور داشتند.

مربی تیم ملی کبدی بانوان ایران افزود: تیم ما خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر فروردین سال آینده در مشهد برگزار می شود، آماده می کند.

وی گفت: تا زمان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا چند مرحله اردوی آمادگی دیگر برگزار می کنیم تا ملی پوشان به حداکثر آمادگی دست یابند. دوستوندی در پایان با ابراز رضایت از میزبانی کرمانشاه، گفت: خوشبختانه در این اردو امکانات لازم فراهم و تمامی ملی پوشان نیز از اردو راضی بودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.