زنجان؛

محکومیت قاچاقچی گوشی تلفن همراه آیفون

مدیر کل تعزیرات حکو متی زنجان ازمحکومیت قاچاقچی گوشی تلفن همراه آیفون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی مدیر کل تعزیرات حکو متی زنجان گفت:طی کشف مهم صورت گرفته در  شهرستان ایجرود توسط دایره آگاهی ،یکدستگاه خودروی پژو متوقف و پس از بررسی محموله جاساز گوشی تلفن همراه به تعداد 57 دستگاه در برند آیفون 7 کشف و ضبط شد.
وی افزود:پرونده متهم به صورت خارج از نوبت در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و مراحل رسیدگی آغاز شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد: بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی متهم ، قاچاق بودن محموله محرز شد.
ممیزی گفت: همچنین با استعلام از گمرک استان ،ارزش محموله بیش از یک میلیارد ریال گزارش شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی مستندات موجود در پرونده ،شعبه مربوطه ، عامل قاچاق را علاوه بر ضبط گوشی های تلفن همراه به نفع دولت ،به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و یکصد و چهل میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکو متی زنجان تصریح کرد:طی امسال محموله های متعدد گوشی تلفن همراه ( بیش از بیست محموله ) در شهرستان های استان که بصورت قاچاق در حال حمل بوده کشف و ضبط شده و بدلیل احراز قاچاق بودن محموله ها ،با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرفته است.
ممیزی گفت: بیشتر محموله های تلفن همراه بصورت جاساز حرفه ای در خودروها تعبیه می شوند که با عملکرد تخصصی دایره آگاهی کشف و ضبط شده  و تعزیرات حکومتی استان نسبت به رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های وارده اقدام می نماید.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.