شجاعی: آمریکا روادید کمانداران را صادر نکرد

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: کشور آمریکا هنوز روادید کمانداران ایران برای حضور در مسابقات جهانی را صادر نکرده است.

شجاعی :آمریکا روادید کمانداران را صادر نکردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛مرحله پایانی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن از 22 بهمن ماه به میزبانی آمریکا برگزار می شود که تیم ملی جوانان و نوجوانان تیراندازی باکمان قرار بود به این مسابقات اعزام شود.

چند روز گذشته دولت جدید آمریکا حضور اتباع 7 کشور مسلمان را به این کشور ممنوع کرد.
در پی این اقدام دولت آمریکا، بسیاری از مسابقات ورزشی به چالش کشیده شد و برخی فدراسیون ها در مقابل این سیاست های جدید آمریکا مقابله به مثل کردند و حضور ورزشکاران آمریکایی به ایران ممنوع شد.

اما مسابقات داخل سالن تیراندازی باکمان که هفته آینده آغاز می شود اعزام کمانداران به این رقابت ها را در هاله ای از ابهام قرار داد.

گفتنی است چند روز گذشته ایمیلی از سوی مسئولان تیروکمان آمریکا مبنی بر عذرخواهی این کشور در تعلل صدور روادید برای کمانداران کشورمان به فدراسیون تیراندازی باکمان ارسال شد اما هنوز خبری از صدور روادید کمانداران منتشر نشده و این درحالیست که فرصت زیادی برای اعزام کمانداران باقی نمانده است.

شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان در این باره اظهار داشت: تا امروز از طرف کشور آمریکا برای کمانداران ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهانی چیزی صادر نشده است.

وی افزود:فرصت زیادی برای اعزام کمانداران باقی نماند و ملی پوشان برای شرکت در این مسابقات باید 19 بهمن ماه عازم شوند.برای دریافت ویزا کمانداران، از طریق کشور ارمنستان اقدام کردیم اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم.اعزام کمانداران به طور قطعی لغو نشده اما زمان برای صدور ویزا دیر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار