ایلام؛

روشنایی مشعل گاز 48 هزار مشترک ایلامی

مدیرعامل شرکت گازاستان گفت: در دولت تدبیر و امید تاکنون 48 هزار و 683 مشترک جدید استان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

روشنایی مشعل گاز 48 هزار مشترک ایلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛هدایت شمس الهی بیان کرد: تا پیش از سال 92 تعداد 10 شهر با 53 هزار و 481 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند بودند که این میزان معادل 60 درصد خانوارهای شهری استان بود.

وی اظهارکرد: با آغاز دولت تدبیر و امید و تا پایان آذرماه سال جاری 11 شهر دیگر با 33 هزار و 920 خانوار به این تعداد افزوده شده که این میزان برابر با 38 درصد کل خانوارهای شهری استان است.

شمس الهی عنوان کرد: در این مدت (قبل از سال 92) 74 هزار و 692 مورد اشتراک پذیری انجام گرفته که با روی کار آمدن دولت یازدهم و تا پایان آذرماه سال جاری تعداد 48 هزار و 673 مورد به این تعداد افزوده شده که این تعداد برابر با 39 درصد کل تعداد مشترکان استان است.

وی اضافه کرد: 10 روستای بخش چوار به همراه 15 روستای بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام و 12 روستا در شهرستان چرداول در ایام دهه فجر به شبکه گاز سراسری می پیوندند.

وی ادامه داد: تنها چهار منطقه شهری پهله و میمه در شهرستان دهلران، ماژین دره شهر، شهر توحید در بخش هلیلان شهرستان چرداول در استان گازدار نیستند که گازرسانی به این مناطق نیز در حال انجام است.

بیش از 82 درصد خانوارهای شهری و روستایی استان در همه شهرها و 227 روستا از نعمت گاز برخودار هستند.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.