سهم ناچیز ايران در صنعت اسپا

حضور توانمند در نمايشگاه‌های بين المللی می‌تواند موضوع سهم كم كشورمان ازصنعت اسپا را افزايش دهد.

ايران كمترين سهم را از صنعت اسپا داراست/حضور توانمند در نمايشكاههاي بين المللي مي تواند اين امر را افزايش دهد
به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ميثم عسگری مدير عامل اسپيان اسپا طی شستی گفت: از سال ٨٩با مركز اسپا در ولنجک آغاز كرديم و اكنون دو شعبه در هتل‌هايی فرودگاه امام و شمشک را داير كرده‌ايم.

وي بيان كرد: اكنون تعريف دقيقی در مورد اسپا نه در ايران و حتی در جهان وجود ندارد. در صورتيكه اسپا قبل از تمدن بشر با استفاده از آب‌های مقوی و جلبک‌ها برای سلامتی بدن استفاده شده است و به آب درمانی به عنوان پايه اساسي اسپا مي توان اشاره كرد.درسال ٢٠١٠ در امريكا ١٥٠ ميليون نفر با استفاده از اسپا نزديك به ١٣ ميليون دلار درامد زايي ايجاد كرد.
.
وي بيان كرد:در اذهان مردم اينگونه است كه اسپا خدمات لوكسی را ارايه مي دهد ولي ما تلاش كرديم اين خدمات رابه گونه اي ارايه دهيم تا تمامي مردم بتوانند از خدمات آن استفاده كرده وسلامت جامعه نيز تامين شود.

وي بيان كرد: اسپا يك نوع صنعت است،كشورهای مالزی، تركيه، تايلند، سنگاپور ،اندونزی، آمريكا به شدت از اين صنعت برای جذب گردشگری استفاده می‌كنند.ما بايد تلاش كنيم با توجه به جوانان خلاق و توانمندی كه در اختيار داريم از دنيا عقب نمانيم، بنابر اين اميدواريم در اينده شاهد اتفاقات خيلي خوب در مورد صنعت اسپا باشيم.

وي اظهار كرد:هنوز دانش كافي در ايران در مورد اسپا وجود ندارد ،حتي دانشگاهها هم اطلاعات دقيقي در اين زمينه ندارند ،بنابر اين حضور در نمايشگاهها و ايجاد سمينارها مي توانيم اين صنعت رامعرفي كنيم

وي افزود: ما اكنون در نمايشگاه‌ها بين المللی سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستي، گردشگری كشور مي‌يابيم تا بر اين امر صحه بگذاريم و آن‌را به صورت ملموس به همگان معرفی كنيم ما با حضور هرچه با قدرت و توانمندتر در نمايشگاه می‌توانيم آن‌را هرچه بهتر معرفی كنيم .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار