تیم های خواهان چشمی مشخص شدند

هافبک تیم فوتبال استقلال در صورت حل نشدن مشکل این تیم باید راهی تیم های دیگر لیگ برتری شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به محرومیت باشگاه استقلال از سوی فیفا،چشمی هافبک آبی ها هنوز وضعیتش با آبی پوشان مشخص نشده و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته میان مدیر برنامه های این بازیکن و افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال قرار است استعلام های نهایی از فیفا گرفته شود تا در صورت نبود مشکل چشمی در استقلال بماند.

به این ترتیب قرار است چشمی و کریمی مدیر برنامه های این بازیکن تا روز دوشنبه منتظر بمانند تا همه چیز به صورت شفاف مشخص شود.نکته قابل توجه این است که 8،9 تیم لیگ برتری از جمله استقلال خوزستان،پدیده،پیکان،پرسپولیس،سپاهان،صبا و دیگر تیم ها خواهان چشمی هستند و اگر شرایط برای ماندن وی در استقلال فراهم شود مشکلی ایجاد نخواهد شد در غیر این صورت چشمی باید به دنبال گزینه های دیگر برود.

این طور که شواهد نشان می دهد در صورتی که چشمی در استقلال نماند و شرایط برای حضور او فراهم نشود وی به صورت قرضی باید راهی تیم های دیگر شود.

در هر صورت چشمی و مدیر برنامه های این بازیکن به دنبال این هستند تا مشکل باشگاه استقلال حل شود و چشمی به تیم دیگری نرود اما اگر این اتفاق رخ ندهد باید منتظر ماند و دید این بازیکن به صورت قرضی راهی کدام تیم می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار