ایلام؛

برگزاری کنسرت موسیقی همایون شجریان در ایلام

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کنسرت موسیقی همایون شجریان در ایلام برگزار می شود.

برگزاری کنسرت موسیقی همایون شجریان در ایلامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛عمران خودآموز اعلام کرد : کنسرت بزرگ سنتی گروه سیاوش با خوانندگی همایون شجریان ۱۸بهمن ماه درسالن شهدای قلاویزان برگزار خواهد شد. 

وی مکان های فروش بلیت این کنسرت را گلفروشی گلستان رز، نمایندگی گوشی های موبایل سامسونگ و دفتر فنی مهندسی دکوبیز واقع در بلوار امام علی (ع) شهر ایلام عنوان کرد. 

خود آموز اظهار داشت : پس از حضور هنرمندان و خوانندگان برجسته ملی در این استان و از سوی دیگر علاقه و استقبال مردم فرهنگ دوست این استان نگاه مثبت چهره های بین المللی نظیر استاد شهرام ناظری، حافظ ناظری و همایون شجریان به ایلام و فرهنگ دیرپای آن معطوف شده است. 

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی ایلام گفت: بر این اساس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار اخیر خود با مجمع نمایندگان استان به معاونان هنری و سینمایی وزارتخانه دستور داده تا به هدف تقویت نشاط اجتماعی ایلام ضمن حضور در این استان هنرمندان وجیه و شهیر ملی ایلام اعزام شوند. 


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.