زن 106 ساله، پیرترین عروس جهان شد! + عکس

زن 106 ساله برزیلی که دلبسته مرد 66 ساله‌ای شده بود، با وجود مخالفت پزشکان، پای سفره عقد نشست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «ولادمیرا رودریگس دی اولیویرا» که به دلیل کهولت سن و بیماری درخانه سالمندان زندگی می‌کند و قادر به انجام کارهایش بدون کمک دیگران نیست، از سه سال قبل با «آپارسیدو دیاس جاکوب» 66 ساله آشنا شد و هر دو در یک نگاه عاشق هم شدند.

البته داماد 66 ساله نیز مشکلات جسمی دارد اما با وجود همه این مشکلات آنها عاشق یکدیگر شده و از همان روزهای اول آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتند، اما پزشکان بواسطه مشکلات جسمانی و خطرناک بودن هیجان برای هر دونفر، این ازدواج را سه سالی به تأخیر انداختند اما دیگر صبر عروس و داماد به سر آمد و آنها اعلام کردند با وجود همه مشکلات قصد دارند ازدواج کنند.

زن 106 ساله، پیرترین عروس جهان شد!/ عروس و دامادی که تا مرگ راه زیادی ندارند! +عکس 
به این ترتیب مراسم نامزدی این زوج با حضورچند تن ازاعضای خانواده هایشان و ساکنان خانه سالمندان و چندین نیکوکار برزیلی برگزار شد و عروس و داماد در حالی که هیجان زده و خوشحال بودند حلقه عروسی رد و بدل کردند.پس از پایان مراسم ،عروس 106 ساله که تور عروسی نیز بر سرانداخته بود گفت: «من آنقدر جاکوب را دوست دارم که اگر او بمیرد من هم خواهم مرد.»
 
جاکوب 66 ساله نیز با احساس فراوان درباره عروس خانم گفت: «من از همان لحظه‌ای که والدا را دیدم عاشقش شدم. درست است او کمی از من مسن‌تر است اما برای من اهمیت ندارد. دیدن او مرا شاد می‌کند و از این ازدواج بسیار خوشحالم.»

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار