گیلان؛

‍ ايران در خط مقدم مبارزه با استكبار جهانی است

فرمانده انتظامي استان گيلان گفت: ايران در خط مقدم مبارزه با استكبار جهاني است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سردار محمدرضا ميرحيدری در يادواره شهدا راداركومه شهرستان لنگرود در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در حضور بسيجيان و جمعي از كاركنان انتظامي شهرستان لنگرود با بيان اينكه دهه فجر، مقطع رستگاري ملت ايران است، گفت: امام خميني با دستان خالي و بدون تجهيزات، نهضتي را آغاز كرد كه الگوي همه آزادي‌ خواهان جهان شد.

اين مقام ارشد انتظامي، با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران همه محاسبات استكبار جهاني را بر هم زد، اذعان داشت: ايران امروز هم در خط مقدم مبارزه با استكبار جهاني است.

وي با تاكيد بر اينكه شهدا راه درست را به همه ملت‌هاي جهان نشان دادند، خاطرنشان كرد: مسئوليت سنگين حفظ راه شهدا نبايد در غفلت و سهل انگاري گم شود.

فرمانده انتظامي با بيان اينكه دشمنان از هر راهي به دنبال تقويت پروژه نفوذ هستند، افزود: آن‌ها قصد دارند ارزش‌ها، نگرش‌ها و باورهاي ديني جوانان ما را به جهت دلخواه خودشان تغيير بدهند.
سردار ميرحيدري حفظ وحدت را مهمترين ركن براي ادامه راه شهدا دانست و خاطرنشان كرد: آن‌هايي كه با پاي خويش پرچم استكبار را لگدكوب نمي‌كنند، مسيرشان با شهدا متفاوت است.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اهميت انتخابات پيش رو، تصريح كرد: نبايد در انتخابات صحنه را خالي كنيم، چرا كه نظام اسلامي امروز بيشتر از هر زماني به وحدت نياز دارد.

فرمانده انتظامي استان گيلان با اعلام اينكه آرمان‌هاي شهدا، چراغ هدايتِ افراد جامعه است، اظهار داشت: ايمان، تقوا، مسئوليت‌پذيري، مي‌توانند الگوبرداري از شهدا را ممكن كنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.