خیرالهی: دلایل غیبت تیم های کانوپولو در لیگ را بررسی می کنیم

رئیس کمیته کانوپولو قایقرانی گفت:تیم های کانوپولویی که به خاطر وضعیت جوی نامناسب نتوانستند در لیگ شرکت کنند باید در جلسه از خود دفاع کنند.

حسین خیرالهی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص برگزاری هفته نخست لیگ کانوپولو اظهار کرد:مسابقات هفته اول لیگ کانوپولوی قایقرانی به میزبانی شهرکرد در بخش بانوان و آقایان برگزار شد اما با توجه به بارندگی که در شهرهای بابلسر و فریدون کنار وجود داشت جاده این شهرستان ها بسته شد و تیم های این دو شهر نتوانستند برای رقابت در  اولین مرحله لیگ حضور پیدا کنند.
 
وی افزود:هم اکنون برای عدم حضور تیم های این دو شهر و بررسی چگونگی نتایج آنها باید جلسه ای برگزار کنیم تا وضعیت آنها را بررسی شود البته این تیم ها جزو مدعیان عرصه کانوپولو هستند به این خاطر باید نتیجه ای برای مشکلی که به وجود آمد، گرفته شود.
 
خیرالهی در خصوص زمان جلسه خاطر نشان کرد: امروز جلسه ای برگزار خواهیم کرد و تیم های غایب می توانند حضور پیدا کنند و در خصوص غیب شان در رقابتهای نخست لیگ کانوپولو از خود دفاع کنند زیرا اگر نبودشان بی علت باشد مبنی بر کم کاری یا کارشکنی تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار