سردار حسنی آهنگر در جمع خبرنگاران:

آمریکا در تلاش است تا به‌وسیله روش دیپلماسی عمومی جریان نفوذ را در ایران راه‌اندازی کند

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور باید در قالب جبهه فرهنگی انقلاب با راهکار نفوذ دشمن مقابله کند.

دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور باید در قالب جبهه فرهنگی انقلاب با راهکار نفوذ دشمن مقابله کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در حاشیه همایش نظام سلطه و جریان نفوذ و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام سلطه پس از به نتیجه نرسیدن تهدیداتی چون جنگ تحمیلی و تحریم‌ها نقشه جامعی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تهیه کرد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) ادامه داد: ‌پس از به نتیجه نرسیدن تهدیدات آنها برنامه‌ریزی‌هایی را در زمینه فرهنگی، فکری و سیاسی انجام دادند و سعی کردند تا با این راهکار در قالب جریان نفوذ مقاصد خود را در ایران به پیش ببرند.

وی با اشاره به این موضوع که شورای امنیت ملی آمریکا به رهبری رئیس جمهور این کشور سردمدار هدایت جریان نفوذ در ایران است، گفت: دانشگاه‌ها، اتاق فکرها، لابی‌های مختلف مانند آی پک، غول‌های صنعتی، احزاب سیاسی و رسانه‌های آمریکایی تصمیم‌گیرنده اصلی برای ارائه راهکار جهت مقابله با جمهوری اسلامی ایران هستند. آنها عملا سعی کردند تا با روش دیپلماسی عمومی جریان نفوذ را در ایران راه‌اندازی کنند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) بیان داشت: حدود 160 موسسه از آمریکا، اروپا و برخی از کشورهای مرتجع منطقه مسئولیت داشتند تا این راهبرد را عملیاتی کنند که خوشبختانه توسط نیروهای مومن و انقلابی جمهوری اسلامی ایران شناسایی شدند.

سردار حسنی آهنگر با تأکید به این موضوع که راه مقابله با جریان نفوذ یک مسیر پیچیده است، گفت: لازم است برای تهیه نقشه جامع جهت مقابله با جریان نفوذ تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در قالب جبهه فرهنگی انقلاب این جریان را رصد کنند و نقشه جامع آن را ترسیم کنند.

وی در مورد راهکارهای اتخاذ شده برای مقابله با جریان نفوذ بیان داشت: ما در قالب این همایش و 76 نشستی که در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار کردیم سعی کردیم تا نقشه جامع نفوذ دشمن را باز کرده و راه مقابله را ترسیم کنیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با تأکید به این موضوع که گروه‌‌هایی از رژیم صهیونیستی سردمدار هدایت و عملیاتی کردن جریان نفوذ در ایران هستند، تصریح کرد: ما سعی کرده‌‌ایم گفتمان مقابله با جریان نفوذ را در کشور رایج کنیم تا بگوییم که انقلاب اسلامی نباید آینده خود را در این مسیری که آنها ترسیم کرده‌اند تعریف کند.

سردار حسنی آهنگر در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ‌ما باید خودمان آینده کشور را تبیین کنیم و بر اساس اندیشه‌‌های دینی آن را نهایی کرده سپس به مرحله اجرا درآوریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار