سمنان؛

امدادرسانی هلال احمر به گرفتار شدگان در محورهای برفی استان

از نهم تا هفدهم بهمن‌ماه جمعیت هلال‌احمر سمنان به بیش از 900 نفر گرفتار در برف و کولاک محورهای استان امدادرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سمنان از امدادرسانی به ۹۲۱ نفر گرفتار در برف و کولاک محورهای استان سمنان از ۹ بهمن‌ماه تا امروز خبر داد.

علی آقا یحیایی با اشاره به امدادرسانی‌های متعدد جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به افراد گرفتار در برف و کولاک افزود: تعداد 13 مورد حادثه و افراد گرفتار مانده در برف و کولاک در محورهای دامغان. سمنان، توسکستان و محورهای مواصلاتی فولاد محله- مهدی‌شهر گزارش شد که امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان بلافاصله در محل حاضرشده و به افراد گرفتارشده امدادرسانی لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: در سایر محورهای استان مانند سمنان فیروزکوه، محور دامغان جندق و جنگل ابر شهرستان شاهرود نیز به افراد گرفتار مانده در برف و کولاک امدادرسانی لازم انجام شد.

یحیایی با اشاره به امدادرسانی به افراد گرفتار مانده در برف و کولاک اظهار داشت: درمجموع در یک هفته گذشته تعداد 125 نفر گرفتار مانده در برف و کولاک از سوی جمعیت هلال‌احمر استان اسکان داده شدند.

وی از وقوع 39 حادثه در یک هفته گذشته در سطح استان و محورهای این استان خبر داد و افزود: تعداد 11 مورد تصادف در محورهای استان اتفاق افتاد و در این مدت تعداد 45 نفر در حوادث جاده‌ای آسیب دیدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سمنان با اشاره به وقوع حوادث دیگری از جمله ریزش آوار در استان افزود: درمجموع در حوادث رخ‌داده تعداد 157 نفر آسیب‌دیده و یا گرفتار مانده در برف و کولاک اسکان داده شدند.

وی از امدادرسانی به 95 خودرو گرفتار در برف و کولاک محور فیروزکوه-سمنان نیز خبر داده بوده و افزود: در روز پانزدهم بهمن برف و کولاک شدید در محور سمنان فیروزکوه وجود داشت که سبب در راه ماندن مسافران این مسیر شد و با کمک جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به تعداد 380 نفر گرفتار مانده در برف و کولاک محور فیروزکوه-سمنان امدادرسانی و خودروهای گرفتارشده در این برف و کولاک رهاسازی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.