نتایج روز سوم رقابت های تنيس ديويس کاپ گروه دو آسيا

سومين روز رقابت های تنيس ديويس کاپ گروه دو آسيا - اقيانوسيه به ميزبانی پاکستان برگزار شد.

///////////به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سومین روز از این مسابقات در بخش انفرادی «حمید رضا نداف» موفق شد «محمد عبید» از پاکستان را شکست دهد و نخستین پیروزی این مسابقات را برای کشورمان به دست آورد.

نداف در ست نخست بازی را با نتیجه شش به هفت به حریف واگذار کرد اما ست های دوم و سوم را با نتیجه 6-4 و 6-4 پیروز شد. تا دقایقی دیگر «شاهین خالدان» دومین دیدار انفرادی تیم ملی ایران را با رقیب پاکستانی خود برگزار خواهد کرد.

دیروز شنبه دومین روز از مسابقات گروه 2 تنیس دیویس کاپ تیم دو نفره کشورمان متشکل از انوشا شاهقلی و البرز اخوان به مصاف عقیل خان و اعسام الحق قریشی اعضای تیم دو نفره پاکستان رفتند.

در این مسابقه تیم کشورمان در سه ست بازی را با نتایج 6-1 و 6-2 و 6-2 به تیم پاکستان واگذار کرد.
همچنین روز جمعه در نخستین روز از برگزاری این مسابقات در بخش انفرادی شاهین خالدان ملی پوش کشورمان در یک بازی نزدیک با اکیل خان بازیکن باتجربه پاکستان با نتایج 7-6 و 6-4 و 6-2 از حریف پاکستانی خود شکست خورد و انوشا شاهقلی با اعسام الحق قریشی بهترین تنیس باز پاکستان رقابت کرد که در این مسابقه شاهقلی با نتایج 6-1 و 6-2 و 6-2 از حریف پاکستانی خود شکست خورد.

انوشا شاهقلی ، شاهین خالدان ، حمید رضا نداف ، البرز اخوان ، امیر حسین بادی تیم ملی تنیس ایران را تشکیل می دهند و سرپرستی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده قاسم کردی است، سعید احمدوند به عنوان سرمربی ملی پوشان را همراهی می کند و سیف اله بهزاد پور به عنوان مربی، مصطفی عطلایی به عنوان مربی بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید به عنوان پزشک در تیم حضور دارند.

تیم ملی تنیس کشورمان باید به مصاف بازنده تیم های هنگ کنگ و ویتنام برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار