غیاثی:

گل طارمی سالم بود/ محمدی و کرار باید اخراج می شدند/ اخراج کامیابی نیا و حاتمی صحیح بود

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت تیم داوری دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز پرداخت.

رضا غیاثی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت قضاوت تیم داوری دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد:در دقیقه 2 بازی با اینکه گل طارمی بازیکن پرسپولیس مشکوک به آفساید بود اما با توجه به توانایی های سخندان کمک داور اول این دیدار من می توانم حق را به او بدهم و بنابراین این گل سالم بود.

وی افزود: در دقيقه٤٢، محمدی بازیکن تیم تراکتورسازی مرتکب خطای شدیدی بر روی سروش رفیعی شد که با توجه به اینکه این بازیکن قبلا نیز اخطار گرفته بود باید از زمین بازی اخراج می شد، در حقیقت نخستین اشتباه داور در این صحنه اتفاق افتاد. در دقيقه ٥٤ كمک داور دوم با گرفتن آفساید نادرست شانس گلزنی را از مهاجم پرسپولیس گرفت.

کارشناس داوری ادامه داد: در دقیقه 85 کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس ابتدا روی حاتمی خطا کرد، صحبت های کمک داور بازی با حیدری باعث شد، داور مسابقه به هر دو بازیکن کارت زرد بدهد، در ادامه نیز دخالت کامیابی نیا در کار داور باعث اخراجش از زمین بازی شد که این تصمیم نیز صحیح بود.

غیاثی در پایان گفت: در دقيقه ٨٨ جاسم کرار، بازیکن تیم تراکتورسازی مرتکب خطا شد و داور مسابقه باید به وی به دلیل نقض مکرر قانون اخطار می داد و در این صورت با توجه به اخطاری که این بازیکن عراقی در دقیقه 92 نیز دریافت کرد، باید از زمین بازی اخراج می شد، فرزاد حاتمی نيز در دقيقه ٩١ به علت دخالت بی مورد در کار داور اخراج شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
به به! اصلا یه جت میفرستادین زمین تراکتور را بمباران بکنه
آخرین اخبار