ایلام؛

بهره برداری از پنج طرح در آبدانان

درششمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، پنج طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در بخش سراباغ شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پنج طرح در آبدانانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون فرماندار آبدانان گفت : این طرح ها شامل یک واحد مرغداری گوشتی،خانه هلال سرابباغ، اقامتگاه بوم گردان روستای ژیور و اصلاح شبکه برق روستاهای وچکبو دوسطی و جودکی است که برای اجرای انها ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی،تملک دارائیهای سرمایه ای استان و مدیریت بحران هزینه شده است.

ابراهیم مرادخانی افزود: بابهره بردازی از این طرح ها، ضمن رفع مشکل ۲هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه روستایی و افزایش سه هزار تن تولیدات دامی و کشاورزی بخش سرابباغ، زمینه اشتغال ۵۰ نفراز جوانان جویای کار منطقه نیز فراهم شده است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان نیز درآیین آغاز بکار اولین اقامتگاه بومگردان استان درروستای ژیور آبدانان، گفت: برای احداث و تجهیز این اقامتگاه گردشگران و ایرانگردان مبلغ ۸۰۰میلیو ن ریال از اعتبارها و تسهیلات این اداره کل با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است. 


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.