بزرگداشت ایام دهه مبارکه فجر،

رویارویی پینگ پنگ بازان چین و ایران / چن شینگ چن قهرمان شد

رقابت هشت بازیکن از کشور چین و ایران در آکادمی تنیس روی میز مجموعه انقلاب تهران با قهرمانی بازیکن چینی به پایان رسید.

رویارویی پینگ پنگ بازان چین و ایران / چن شینگ چن قهرمان شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات بین المللی با حضور 4 ورزشکار چینی و 4 ورزشکار از تیم های باشگاهی لیگ برتر کشور امروز یکشنبه 17 بهمن ماه برگزار شد که در پایان چن شینگ چن با پیروزی مقابل  رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این مسابقات چهار بازیکن چینی حاضر در ایران بهمراه آرمان حاجی ئی از تیم رعد دانشگاه پدافندهوایی، امین احمدیان از تایدواتر بندرعباس، احمد رضا عبادی پور از شهدای آتش نشان و مهرشاد پوده از ذوب آهن اصفهان ابتدا در دو گروه به رقابت پرداختند و در نهایت از هر گروه 2 بازیکن برگزارکننده دیدارهای نیمه نهایی بودند.

در مرحله نیمه نهایی دو بازیکن چینی و دو بازیکن کشورمان به مصاف هم رفتند.
 
نتایج مرحله نیمه نهایی:
چن شینگ چن 4 ...ژانگ جون تیان 1
امین احمدیان 4 ... آرمان حاجی ئی 3
 
پس از بازی های نیمه نهایی، چن بازیکن چینی در فینال نیز موفق شد 4 بر صفر مقابل احمدیان به برتری دست یابد و قهرمان شود و در دیدار رده بندی نیز ژانگ 4 بر 1 مقابل حاجی ئی به برتری دست یافت و در مکان سوم ایستاد.
 
در مراسم پایانی نیز مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون، محمود نظری دبیر فدراسیون و محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی حضور داشتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار