سهیلی مطرح کرد؛

ساختمان علاءالدین از هر جهت ایمن است

مسئول فنی ساختمان علاءالدین گفت: با تمام شواهد، مدارک و مستندات مکتوبی که در اختیار داریم، آماده متقاعد کردن مخالفان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینا سهیلی مسئول فنی ساختمان علاءالدین در نشست خبری بررسی ایمنی و تجهیزات ضد حریق مجتمع تجاری علاءالدین که امروز(دوشنبه)برگزار شد، اظهار داشت: در بحث ایمنی ساختمان به دلیل اینکه در شهریور سال 90 مراحل بازسازی کامل سیستم آتش‌نشانی انجام شده، از این رو دارای سیستم کامل اعلام حریق، برق اضطراری، آبپاش و اطفای حریق برای تمام طبقات و به صورت واحد به واحد است و از این رو نیاز به آتش نشانی برای خاموش کردن آتش در هنگام وقوع حریق را ندارد.

وی بیان داشت: این ساختمان دارای منبع ذخیره آب است، همچنین موتورهای تحت فشار به قدرت 15 اسب بخار را داراست که می‌تواند به راحتی در هنگام وقوع حریق، آب را به قسمت‌های مختلف ساختمان برساند.

سهیلی تصریح کرد: به تمام واحدها کپسول CO2 به صورت رایگان تحویل داده شده که شامل مواد فاسد شدنی نیست و تنها در صورت استفاده نیاز به شارژ دارد.

مسئول فنی ساختمان گفت: ما در داخل هیچ یک از طبقات این ساختمان حتی یک تولیدی هم نداریم که خطر آتش سوزی داشته باشد و مأمور آتش نشانی به طور 24 ساعته در این پاساژ مستقر است.

وی اضافه کرد: در بهمن سال 92 از سازمان آتش نشانی درخواست نظارت بر امنیت تجهیزات را داشته‌ایم و در اردیبهشت سال 93 قرارداد سرویس نگهداری از تجهیزات را منعقد کرده‎‌ایم.

سهیلی تصریح کرد: تأسیسات الکتریکی ساختمان از محل کنتور برق تا مغازه‌ها، نوسازی و کابل‌های آن روکش شده است.

مسئول فنی ساختمان علاءالدین گفت: ما آمادگی ارایه مستندات بحث ایمن بودن ساختمان را به صورت مکتوب برای مخالفان این موضوع داریم، همچنین باید همه در نظر داشته باشند که قوانین شهرداری از استارت یک ساختمان تا ارایه جواز برای آن در همه زمینه‌ها رعایت می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار