مشهد؛

افتتاح کمیته امداد امام خمینی (ره) نصرآباد

کمیته امداد امام خمینی (ره) نصرآباد شهرستان تربت جام با حضور مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی افتتاح شد

افتتاح کمیته امداد امام خمینی (ره) نصرآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام گفت : باید طبقات محروم و پا برهنگان جامعه، مورد عنایت خاص دولت باشند و رفع محرومیت و دفاع از آنان در برابر قدرتمندان، وظیفه بزرگ دولت و دستگاه قضایی است وهیچ تدبیری در جامعه، نباید به افزایش شکاف میان فقرا و اغنیا بیانجامد.
شیرمحمد شاکربرآبادی افرود: پابرهنگان جامعه حکومت اسلامی را پشتیبان و حامی خود حس می دانند و باید برنامه ها در جهت رفاه و رفع محرومیت انان باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت : کمیته امداد بزرگترین نهاد حمایتی و یاور همیشگی محرومین و نیازمندان در سطح جامعه است و رویکرد ما حدمت رسانی به مردم و اطاعت از فرمایشات مقام عظمای ولایت است.
محسن مسعودیان راد کمک به محرومین و دستگیری از آنها را بزرگترین افتخار امدادگران عنوان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی تصریح کرد : این نهاد مردمی در تلاش است با ساماندهی کمکهای مردمی ، افزایش اعتماد عمومی و حمایت خیرین گامهای موثر تری در جهت توانمند سازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت برداشته شود.
مسعودیان راد کار کمیته امداد را در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان و خانواده های محروم کاری منطقی ، اساسی و خداپسندانه دانست و همکاری و همراهی سایر دستگاههای اجرایی با این نهاد را امری لازم وضروری دانست و براستمرارو تقویت آن تاکیدکرد .
او گفت : ایجاد اشتغال و رساندن افراد به استقلال مالی و خوداتکایی ، آرامش خاطر و امنیت روانی را برای خانواده ها به همراه داشته که امیدواریم این کار با همراهی و همدلی سایر دستگاهها و مساعدت بیش از پیش مسئولین تداوم داشته باشد. .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با بیان اینکه فقر در جامعه اسلامی هرگز پذیرفتنی نیست افزود : پدیده فقر زمانی ریشه کن می شود که فرصت اشتغال به اندازه کافی برای مردم فراهم و جامعه از کسب و کار برخوردارگردد .
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
من دوس دارم خیاطی یادبگیرم چکاربایدکنم تا کمیته نصرآباد کمکم کندتحت پوشش هستم