اینترنت در 33 روستای گرمسار راه اندازی شد

وزیر ارتباطات و اطلاعات گفت: امروز اینترنت در 33 روستا در گرمسار راه‌اندازی و پهنای باند در این شهرستان 3 برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود واعظی وزیر ارتباطات و اطلاعات امشب در جمع نمازگزاران گرمساری در مسجد جامع این شهرستان اظهارداشت: اکنون آنچه دولت یازدهم روی آن هدف‌گذاری کرده است؛ حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی ایران افزایش یافته است اضافه کرد: این یک شاخص بسیار خوب و مهم برای کشور است.
 
واعظی بیان کرد: رویکرد مهم دولت یازدهم تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل است و اکنون ایران در این عرصه جایگاه بالایی دارد که این مهم نشان از عزت و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی با اشاره به اینکه تورم در ایران پایین آمده و بسیاری از مسائل مرتفع شده است افزود: مسئله امروز دولت تأمین معیشت مردم با رونق اقتصادی است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به جهت گیری دولت برای رسیدگی به اقشار مختلف مردم بیان کرد: در این دولت مردم طبقه متوسط و محروم جامعه در اولویت قرار دارند.
 
محمود واعظی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند اجرای برخی وعده‌های خود در سفر سال گذشته وی به استان سمنان و شهرستان گرمسار بیان کرد: امروز اینترنت در 33 روستا در گرمسار راه‌اندازی و پهنای باند در این شهرستان 3 برابر شده است و این مهم جای بسی خوشحالی است.
 
وی با اشاره به درخواست‌های مردمی درباره چرایی ایجاد پارازیت در شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال افزود: دولت با فعالیت‌های فرهنگی که با سلامت مردم در تعارض باشد؛ مخالفت می‌کند و ایجاد پارازیت در شبکه‌های دیجیتال را توسط کارشناسان پیگیری خواهیم کرد و در صورت تخلف مانع آن خواهیم شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رویکرد دولت در زمینه اجرای پروژه‌ها گفت: رویکرد دولت اجرای پروژه‌های زیربنایی در کشور است.

واعظی با اشاره به ایران در سطح منطقه اظهار داشت: ایران از جایگاه خوبی در سطح بین‌الملل و منطقه برخوردار است و امروز دیگر تحریم و تهدید در ایران اثری ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سی‌وهشت سال گذشته، انقلاب بیداری اسلامی بود و دشمنان از هر تلاشی برای اینکه این انقلاب به جهان صادر نشود، فروگذاری نکردند.
 
وی اذعان داشت: انقلاب ملت ایران در ابتدا یک نهال نوپا بود و اکنون به یک درخت تنومند مبدل گشته که ریشه‌های آن در اعماق زمین قرار دارد و دیگر با تحریم و تهدید نمی‌توان آن را از بین برد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.