محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بهره‌مندی بیش از یک هزار مددجوی شهر چهاردانگه از خدمات کمیته امداد

قائم مقام شهرستان‌های کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از 510 خانوار با جمعیتی بیش از یک هزار و 500 مددجو در شهر چهاردانگه ساکن هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی بیش از یک هزار مددجوی شهر چهار دانگه از خدمات کمیته امدادکریم محمودی قائم مقام شهرستان های کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: حدود 4 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 7 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان اسلامشهر بهره‌مند شده که از این تعداد بیش از 510 خانوار با جمعیتی بیش از یک هزار و 500 مددجو در شهر چهاردانگه ساکن هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با توجه به مشکلات مددجویان شهر چهاردانگه برای مراجعه به کمیته امداد شهرستان اسلامشهر، از جمله دوری راه، ایاب و ذهاب، کمبود سرویس‌های روستایی برای حضور مددجویان در دفتر امداد و غیره، توسط اداره کل کمیته امداد استان تهران اقدام به تأسیس شعبه‌ای در این شهر گرفته شد تا مددجویان بتوانند به طور مستقیم خدمات را از طریق این اداره دریافت کنند.

محمودی بر ضرورت تعامل این نهاد با سایر دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات نیازمندان تأکید کرد و افزود: تعامل با دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها سرعت بیشتر در خدمت رسانی به نیازمندان را افزایش می‌دهد. 

قائم مقام کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: حفظ کرامت انسانی افراد تحت حمایت کمیته امداد سر لوحه برنامه‌های این نهاد بوده و برای رفع مشکل خانواده‌های نیازمند باید از فرصت‌های موجود برای ارایه بهترین نوع خدمت به آنان بهره گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار