زنجان؛

95 سالی پر افتخار برای تکواندوی استان زنجان

ابوالفضل خدایی سرپرست هیئت تکواندوی استان زنجان نتایج تکواندوی استان در سال 95 را درخشان اعلام کرد.

سرپرست هیئت تکواندوی استان زنجان در گفتگو با خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛از  زنجان ؛در مورد تکواندوی استان در سال 95 گفت: این رشته ورزشی امسال درخشان ترین دوران خود را سپری می کند.

ابوالفضل خدایی افزود: کسب مدال های آسیایی در رده سنی جوانان توسط خانم ها سونا رزاقی و نرگس مینا خانی در کشور فلیپین ،کسب مدال طلا و نقره مسابقات جهانی در کشور پرو توسط سونا رزاقی ، حضور داور ومربی زنجانی در مسابقات آسیایی وجهانی گوشه ای از موفقیت های تکواندوی استان در سال جاری است.

وی در رابطه با حضور تکواندوی استان زنجان در رقابت های لیگ کشوری گفت: برای اولین بار در لیگ برتر نونهالان پسر تیم زنجان با پشت سر گذاشتن تیم های مدعی که از حضور بازیکنان ملی پوش در ترکیب تیم خود سود می بردند به مقام قهرمانی دست یافت و در بخش بانوان در رشته پومسه نیز جزو3 تیم برتر لیگ دسته یک و لیگ برتر است.

خدایی همچنین از برگزاری لیگ های استانی در زنجان خبر داد و گفت: لیگ های استانی در تمام رده های سنی در دو بخش بانوان وآقایان در استان برگزار می شود تا بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای تکواندوی استان ایجاد کنیم و در آینده نزدیک به مقام های درخوری دست یابیم.



انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.