لفاظی سخنگوی کاخ سفید: ایران برجام را به طور مکرر نقض می‌ کند/ ترامپ هیچ گزینه ای را از روی میز برنداشته است

سخنگوی کاخ سفید با طرح این ادعا که ایران برجام را به طور مکرر نقض می ‌کند، گفت: ترامپ برای مقابله با این وضعیت، هیچ گزینه‌ ای را از روی میز برنداشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در ادامه لفاظی‌های گستاخانه مقامات این کشور علیه ایران، از اقدامات محتمل و گزینه‌های روی میز علیه ملت ایران سخن گفت.

اسپایسر در این راستا در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد نظام ایران به زودی می ‌فهمد که رئیس‌ جمهور جدیدی (در آمریکا) در مسند امور است. این رئیس‌جمهور قصد ندارد کنار بنشیند تا ایران نقض آشکار توافق جمعی (توافق هسته‌ای ایران و 1+5) را ادامه دهد.

سخنگوی کاخ سفید در خصوص نحوه مقابله ترامپ با آنچه اقدامات ایران در نقض برجام می‌داند، گفت: رئیس‌ جمهور بر طبق صلاحدید خود، اقدام علیه ایران را ادامه خواهد داد؛ او بارها و بارها گفته که قصد ندارد نشان دهد که آن اقدامات چه خواهد بود و او هیچ گزینه‌ ای را از روی میز برنداشته است.

سخنگوی کاخ سفید، در نشست خبری امروز، با انتقاد از رویکرد دموکرات های سنا در بررسی صلاحیت اعضای کابینه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، اقدامات دموکرات ها را حزب‌گرایانه و بچه‌گانه توصیف کرد. 

وی گفت: رئیس جمهور باور جدی دارد که موفقیت کشورمان بسته به آموزش دانش آموزان دارد و «بتسی دووس» سه دهه از زندگی خود را صرف گسترش فرصت های آموزشی کرده است. به عنوان وزیر، وی می‌خواهد این اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان به مدارس خود، اعم از خصوصی و دولتی دسترسی داشته باشند. این حقیقت که به نقطه‌ای می رسیم که معاون رئیس‌جمهور مجبور می‌شود برای اکثریت‌شکنی دموکرات‌های سنا در تایید صلاحیت نامزد رئیس جمهور اقدام کند، امری بی سابقه در این فرایند است. 

سخنگوی کاخ سفید افزود: مردم آمریکا پیامی جدی در زمان انتخاب رئیس جمهور ترامپ در ماه نوامبر ارسال کردند. آنها از روند موجود در واشنگتن خسته شده‌اند. هفته گذشته نیز متذکر شدیم که رئیس جمهور منصوبانی در کابینه دارد که در انتظار تایید هستند. ما در انتظار انتخاب‌های بیشتر رئیس جمهور هستیم که ریاست نهادهای مختلف را با وجود تاکتیک‌های بچه گانه دموکرات های سنا به عهده بگیرند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشم محمدی
۱۴:۲۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
علت روی میز ماندن گزینه امریکاییها به این دلیل است که انقدر روی میر خراب کاری کردند که قا بل دست زدن نیست
-
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
خود ترامپ را انگلیس روی کار اورده و هر وقت زمانش تمام شود و تاریخ مصرفش بگذرد برخواهد داشت و هیچ نیرویی توان ایستادن در برابر ملکه را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۱۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
اثلا گزینه هارو برنداره بذاره خاک بخورن وبپوسن مو زرد هویج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
آخه کله زرد احمق که قیافت مثل روباهه ما سالهاست که اقدامات رییس جمهوران گذشته رو دیدیم و تو 22 بهمن ماه هر سالم جوابشونو دادیم. حالا امسالم تو 22 بهمن سیل عظیم مردم رو ببین و خواست مردم ایران رو. شاید کله پوکت کار کرد و استراتژی تعظیم و تکریم را به جای قدرت و گردن کلفتی انتخاب کردی. بهرحال مردی یه تیر به سمت ایران شلیک کن تا ا موشک جوابتو بدیم و ناوهای هواپیمابرتو مثله آهن غراضه بفرستیم ته دریا. شاید از خواب بیدار بشی که اینجا ایرانه نه خلیج خوکها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
عجب
آخرین اخبار